مديركل زندان‌هاي قزوين از برگزاري مراسم پور شور اعتكاف در زندان‌هاي اين استان خبرداد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حميدرضافراست طلب" با اعلام اين خبرگفت: همزمان با ایام البیض، مراسم معنوی اعتکاف با حضور بيش از 400 نفر ازمددجویان بويژه نسوان برگزار شد.

 وي ادامه داد: رجب ماه استغفار ورحمت خداوند بربندگان است و اعتكاف، نماز و تلاوت قرآن تجلي خودسازي وتهذيب نفس انسان‌هاست؛‌ازاين رو مراسم اعتكاف  از سحرگاه روز ۱۳ رجب با قرائت قرآن و تضرع به پیشگاه الهی درزندان‌ها آغاز شد.

 مديركل زندان‌هاي قزوين اظهارداشت: اعتكاف از روي ايمان و باور، برکات اخروی و دنیوی، آمرزش گناهان و جلب محبت پروردگار رابه همراه دارد.

 فراست طلب متذكر شد: روزه گرفتن و به عبادت پرداختن در ماه رجب، تحول عظيمي در روح انسان پديدآورده و مسير زندگي اورا تغيير مي‌دهد.

وي به ويژگي‌هاي معتکفين اشاره كرد وافزود: معتكف کسي است که با انس به معنويات، تقویت اراده وتواضع، ازغفلت و فراموشی دوری نموده وبه سوي ناپاكي‌ها و زشتي‌ها سوق نمي‌يابد.

 مديركل زندان‌هاي قزوين تأکیدکرد: در اين ماه پرخير وبركت، عبادت خدا و پيروي از ائمه معصومین (ع) موجب كم شدن خطا و وبزه می‌شود.
 
گفتني است؛  مراسم اعتكاف امسال نيز در بند نسوان و با حضور بيش از نيمي از آنها برگزار شد و  درطول اين مراسم علاوه بر اقامه نمازهای  جماعت، مسائل شرعی و احکام توسط مبلغین ديني برای مددجويان تشریح شد.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: اعتکاف ، زندان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار