با حضور استاندار اصفهان مجتمع ۸۳۲ واحدی مسکن مهر شهر نطنز رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، با حضور علیرضا ذاکر اصفهانی و جمعی از مسوولان شهرستان نطنز، تعدادی از طرح های عمرانی این شهرستان از جمله طرح ۸۳۲ واحدی مسکن مهر شهر نطنز به بهره برداری رسید.

مجتمع ۸۳۲ واحدی مسکن مهر شهر نطنز با اعتباري بالغ بر 180 ميليارد ريال در راستای خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه احداث شده است.

دولت برای ساخت این تعداد واحد مسکن مهر در شهرستان نطنز 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب وام مسکن به متقاضیان پرداخت کرده است.

این مجتمع مسکن مهر در شهر نطنز در زمینی به مساحت 12 هکتار و با زیربنای هر واحد بین 85 تا 90 متر مربع شامل محوطه‌سازی، آسفالت، فضای سبز و نصب آسانسور توسط پیمانکاران مربوطه به اتمام رسید و با حضور استاندار اصفهان مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفت.

اولين گنجینه باستان شناسي شهرستان نطنز نیز دیگر طرحی بود که با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد ريال به دست استاندار اصفهان افتتاح شد.

با حضورعلیرضا ذاکر اصفهانی در بيمارستان بخش امامزاده (بادرود) شهرستان نطنز، همچنین يك دستگاه آمبولانس به ارزش تقريبي 2 ميليارد ريال تحويل این بيمارستان گرديد.

استاندار اصفهان ازطرح در حال اتمام مرحله 2 مجتمع بزرگ فولاد و ذوب آهن نیز بازدید کرد.

طرح شبكه ديجيتال صدا و سيما و همچنين فرستنده هزار وات جهت ارتباط تلويزيوني بين جاده اي اصفهان-تهران با اعتباري بالغ بر ده ميليارد ريال یکی دیگر از طرح هایی بود که باحضور استاندار اصفهان مورد بهره برداري قرار گرفت.

همچنین با حضور استاندار اصفهان، حرم مطهر امامزادگان آقا علي عباس و آقا محمد بادرود غبارروبي گرديد.

ذاکر اصفهانی در ادامه سفر به شهرستان نطنز از دهكده گردشگری رايان نطنز واقع در روستاي كشه نیز بازديد نمود.

این دهکده که توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال آماده سازی است، در مرحله اول حدود 120 نفر اشتغال زایی داشته و در صورت تکمیل مراحل 2 و 3 بیش از 700 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.