رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح تابستانه راهور از 20 خرداد با شروع سفرها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگار در تشریح خبر فوق افزود: کاروان های اعزامی از استان ها و شهرستان های کشور که با وسایل حمل و نقل عمومی جهت حضور در مراسم ارتحال به مقصد تهران می آیند توسط خودروهای پلیس اسکورت می شوند.

وی در این خصوص اذعان کرد: وسایل حمل و نقل عمومی که وظیفه به مقصد رساندن کاروان های ارتحال امام را دارند می بایست معاینه فنی خود را اخذ نموده و با احتیاط به مقصد مورد نظر طی مسیر کنند.

مومنی در ادامه افزود: در هر کاروان می بایست یک همیار پلیس حضور داشته باشد تا تذکرات لازم را به راننده متخلف بدهد.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس در روز برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در آماده باش به سر می برند و در پارکینگ حرم امام خمینی (ره) جهت روان سازی ترافیک حضور دارند، کاروان هایی که از شهرستان و استان های دیگر برای برگزاری مراسم به شهر تهران می آیند از زمان شروع حرکت از مبدا به مقصد و از مقصد به مبدا توسط خودروهای پلیس اسکورت می شود.

وی در خاطر نشان کرد: امسال از 20 خرداد ماه سفرهای تابستانه و طرح ترافیکی پلیس نیز از زمان مقرر آغاز می شود و امسال سفرهای تابستانه به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول آن از 20 خرداد تا آغاز ماه رمضان است و بخش دو از عید فطر تا پایان تابستان است که در همین خصوص پیش بینی شده با توجه به افزایش  تعطیلات تابستانه به نسبت سال گذشته  سفرهای برون شهری افزایش یابد./ز

برچسب ها: سفر ، تابستانه ، اسکورت ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار