تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) به ارومیه رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در دومین روز از آغاز برگزاری مسابقات که در مسیر مراغه به ارومیه را طی می‌کرد بعد از ظهر ديروز به ارومیه رسید.

بر اساس این گزارش رکابزنان تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) مسیر مراغه به ارومیه 192 کیلومتر رکاب زده و در پارک ائللرباغی ارومیه مورد استقبال مسئولان این شعر قرار گرفتند.

تا کنون در بخش انفرادی آلوئیس کونکوفسکیˈ از تیم دوکلاپرای چک با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 23 ثانیه زودتر از دیگر حریفان خود به ارومیه رسید.

در رده تیمی نیز ˈرجب اولانانˈ از تیم تبریسا اسپور ترکیه با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 14 ثانیه دوم شد و ˈمارسل کارلسˈ از پروجک آلمان با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 8 ثانیه بر سکوی سوم این مرحله ایستاد.

به این ترتیب بعد از ظهر امروز مرحله دوم مسابقات تور بین‌المللی ایران (آذربایجان) به کار خود پایان داد و رکابزنان خود را برای آغاز مرحله سوم آماده می‌کنند.

مرحله سوم این دوره از مسابقات صبح فردا از ارومیه آغاز می‌شود، رکابزنان از میدان انقلاب شهر ارومیه مسیر 126 کیلومتری ارومیه به خوی را رکاب می‌زنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.