فرمانده پلیس نیروی انتظامی کشور گفت: در طرح تابستانه حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مقابله با تخلفات در جاده های کشور افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار احمدی مقدم در حاشیه نشست تخصصی مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی استان ها در تشریح خبر فوق افزود: طی سال های گذشته که استاندارد سازی رفتار ماموران راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار گرفت با توجه به ارتقای شخصیت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی باعث شده که رانندگان مختلف به جای لجاجت با پلیس تخلف شان را قبول کنند در همین راستا از آغاز طرح تابستانه حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در جاده های کشور افزایش یافته و در همین حین قاطعیت در رفتار پلیس نیز افزایش می یابد.

وی در ادامه بیان کرد: در بحث امنیت اخلاقی راهنمایی و رانندگی نباید یک عنصر بی تفاوت باشد اگر هنجار شکنی از جمله مزاحمت برای نوامیس مردم ،ایجاد آلودگی صوتی و کشف حجاب صورت بگیرد ماموران راهنمایی و رانندگی می بایست جلوی این گونه هنجار شکنی ها را بگیرند.

سردار احمدی مقدم افزود: برای کاهش تخلفات می بایست از مشارکت مردم استفاده شود و هموطنان در صورت رویت تخلف از سوی وسیله نقلیه می بایست پلیس را از تخلف صورت گرفته مطلع سازند.

* کاهش 14 درصدی آمار کشته ها

فرمانده پلیس نیروی انتظامی کشور در خاتمه اظهار داشت: در دو ماهه نخست سال جاری به نسبت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش کشته ها داشته ایم و این مهم نشان از آن است که اراده مردم برای کاهش تخلفات افزایش داشته است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار