مدیر اداره جهاد کشاورزی پلدشت گفت: سال گذشته 100 درصد اعتبار بخش کشاورزی پلدشت جذب شده است.

قاسم تاروردی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به کشت بهاره در اراضی پلدشت، اظهار داشت: کشت بهاره شامل کشت آفتابگردان از نوع آجیلی و روغنی، هندوانه، یونجه، شنبلیله، نخود، عدس، چغندر، خربزه، خیار و گوجه فرنگی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون کشت بهاره در اراضی کشاورزی پلدشت آغاز شده است، تصریح کرد: 2 هزار و 280 هکتار زمین زراعی به زیر کشت رفته است.

تاروردی‌زاده با اشاره به ایجاد فرصت اشتغال برای 800 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی و سایر افراد علاقه‌مند، خاطرنشان کرد: پس از تعیین اعضای هیئت‌ مدیره دشت یارآغلی این افراد می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی پلدشت افزود: مجتمع دامداری پلدشت در زمینی به مساحت 50 هکتار و 161 واحد به شرکت آراز دام پلدشت واگذار شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع دامداری پلدشت دارای واحدهای 20، 30 و 50 رأسی است، ابراز داشت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت واحدهای مورد نظر خود به شرکت آراز دام پلدشت مراجعه کنند.

تاروردی‌زاده از جذب 100 درصدی اعتبار بخش کشاورزی پلدشت خبر داد و گفت: بیش از چهار میلیارد تومان به 105 متقاضی برای فعالیت در بخش کشاورزی پلدشت تسهیلات پرداخت شده است./س

برچسب ها: کشاورزی ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.