رییس كمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال كشور گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به ابلاغ رسمی فدراسیون با تعداد 16 تیم انجام می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران 'غلامرضا بهروان' افزود:  به دلیل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نمی توانیم بازی ها را با فاصله بیشتری برگزار كنیم اما به عنوان كسی كه سال ها در لیگ یك بودم دلم برای این تیم ها می سوزد و تلاش كردیم كه مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

 
وی در خصوص همزمانی مسابقات پلی آف با فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: این انتقاد را می پذیریم اما باید توجه داشت كه مساله تبانی باعث شد تا این شرایط بوجود بیاید.

رییس كمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال كشور خاطرنشان كرد: زمان برگزاری رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتبال كشور را ۲۱ تیرماه امسال به كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرده ایم و رقابت ها باید در این زمان مقرر برگزار شود.

وی درباره نحوه برگزاری رقابت های فصل آینده لیگ دسته یك كشور گفت: مسابقات براساس پروسه سه ساله به صورت ۱۸ تیمی برگزار می شود و دیگر شاهد تقسیم تیم ها به دو گروه نخواهیم بود.

 
بهروان اضافه كرد: شنبه آینده قرعه كشی دور رفت و برگشت برنده تیم های پاس و مس سرچشمه مقابل ذوب آهن اصفهان در فدراسیون انجام می شود و پنجشنبه شانزدهم خردادماه امسال بازی دور رفت برگزار می شود و سعی داریم با توجه به مسافرت تیم ها فاصله هشت روزه تا دور برگشت داشته باشیم.

 

برچسب ها: بهروان ، لیگ ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار