دبير‌کل حزب موتلفه اسلامي گفت: اين حزب روي شتاب و سرعت روند همگرايي اصولگرايان اصرار دارد و اميدواريم كه جامعتين اگر صلاح مي‌داند سريعتر به اعلام‌نظر برسد.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدنبي حبيبي دبير‌کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب گفت: مواضع خوب، سنجیده و عقلانی کسانی که صلاحيت آن‌ها از سوي شوراي نگهبان احراز نشد، هیچ جای پایی برای شرارت دشمن باقی نگذاشته‌اند لذا از این هوشمندی و دشمن‌شناسی باید تشکر کرد.

دبير‌کل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به آرامش حاكم بر رقابت‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري خاطرنشان کرد: اگر آرامش و دقت در انتخاب صورت گيرد آثار مثبتي بر اقتدار امنيت کلی خواهد داشت و دولت آينده با پشتوانه بيشتری در برابر زياده‌خواهي‌هاي غرب و دشمنان اسلام خواهد ايستاد.

وي با اشاره به شوك وارده بر رسانه‌هاي دشمن در باب مداخله درانتخابات آينده اظهار داشت: واكنش هوشمندانه نامزدهايي كه در اين انتخابات با عدم احراز روبرو بودند باعث شد بحث مداخله خارجي در اثرگذاری در نتايج انتخابات خاتمه يافته تلقي شود.

حبيبي افزود: اكنون جهان، جمهوري اسلامي را يك نظام مقتدر، مستقر و محكم مي‌شناسد.

دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جايگاه شوراي نگهبان در صيانت از جمهوريت و اسلاميت نظام گفت: شوراي نگهبان از اركان نظام است و يادگار فداكاري‌ها و جانفشاني‌هاي شهيد آيت‌الله شيخ فضل الله نوري است. شوراي نگهبان فصل‌الخطاب است و اگر كساني كه درانتخابات 88 توفيق رأي مردم را نداشته به رأي اين شورا گردن مي‌نهادند، فضا براي فتنه‌انگيزي دشمن ايجاد نمي‌شد.

وی ادامه داد: فكر مي‌كنم يكي از قله‌هاي حماسه سياسي در انتخابات رياست‌جمهوري تثبيت جايگاه شوراي نگهبان به عنوان يك نهاد فيصله بخش است. نهادي كه حق آن در انتخابات سال 88 توسط كساني كه فریب خوردند ناديده گرفته شد.
 
حبیبی با اشاره به راهبرد دشمن تصریح کرد: اكنون دشمن تلاش خود را روي كاهش مشاركت متمركز كرده است لذا بايد بدانيم راهبرد اصلي ما افزايش مشاركت و حضور پرشور مردم درانتخابات است. فرد منتخب در درجه دوم اهميت قرار دارد و هر كس را كه مردم رأي بدهند رئيس‌جمهور همه است.

وي با تاكيد به ديدگاه مؤتلفه اسلامي در انتخابات اظهار داشت: ماهمچنان روي شتاب و سرعت روند همگرايي اصولگرايان اصرار داريم و اميدواريم كه جامعتين اگر صلاح مي‌داند سريعتر به اعلام‌نظر برسند.

وي همچنين با اشاره به انتخابات شوراها گفت: ما مسير همگرايي اصولگرايان را در انتخابات شوراها در كلان شهرها تعقيب مي‌كنيم و اميدواريم در نهايت به یک فهرست واحد برسيم.

حبیبی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حجم زياد فعاليت‌هاي تروريستي در عراق و سوريه بیان داشت: اكنون انگشت غرب در عراق و سوريه روي ماشه اسلحه تروريسم است و آن‌ها براي ترساندن مردم و پشيماني  و شكست مقاومت، سر مي‌برند، قلب از قفسه مظلومان بيرون مي‌آورند، اما نتيجه‌اي ندارد.

 دبير‌کل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اراده مقاومت بر اين است كه تروريست‌ها را سر جاي خود بنشانند و امروز در القصير تروريست‌ها شكست سختي خورده‌اند كه اين شكست‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وي افزود: غرب به زودي اعتراف خواهد كرد به كمك ايران براي حل بحران سوريه نيازمند است، آنها با برپايي نشست ژنو2 نشان دادند كه با كشتار بي‌رحمانه مردم سوريه نتيجه‌اي نگرفتند.

حبیبی با اشاره به ماجراجوئي‌هاي رژيم صهيونيستي در سوريه خاطرنشان کرد: صهيونيست‌ها با ماجراجويي خود دارند با آتش بازي مي‌كنند و ممكن است روند حوادث به سمتي برود كه در تل‌آويو و حيفا تلي از كشته‌ها و زخمي‌ها باقي بماند كه رژيم صهيونيستي فرصت كفن و دفن آنها را پيدا نكند.

وي در پایان افزود: در نشست ژنو2 اگر عقلانيت سياسي حاكم باشد بايد روند خونريزي توسط تروريست‌ها و روند ارسال سلاح توسط غرب به سوريه متوقف شود و اگر اين كار صورت نگيرد بايد منتظر حوادث ناگواري در خاورميانه بود.


انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، موتلفه ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار