قائم مقام مرکز امور بین‌‌الملل حزب موتلفه گفت: فعلا حزب موتلفه تصمیم نهایی خود را برای چگونگی حضور و ادامه رقابت‌های انتخاباتی میان کاندیداهای تأیید شده اتخاذ نکرده است.

"مهدي صولی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعاليت شاخه جوانان حزب موتلفه از آیت‌الله رفسنجاني، اظهار داشت: احسان باکری فرزند شهید باکری مسئول کمیته دانشجویی و جوانان آیت‌الله رفسنجاني است.

قائم مقام مركز امور بي‌ الملل حزب موتلفه افزود: پس از پایان دور اول فعالیت‌های حزب در انتخابات هنوز حزب موتلفه تصمیم نهایی خود را برای چگونگی حضور در ادامه رقابت‌های انتخاباتی در میان کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اتخاذ نکرده است.

وی گفت: از آنجایی که عموم مردم، متدینین، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نقطه نظرات متفاوتی نسبت به حضور انتخاباتی آیت‌الله رفسنجاني دارند، به طور طبیعی نیز در اعضای حزب موتلفه این موضوع به چشم می‌خورد.

صولی تصریح کرد: اعضاي و ارکان حزب موتلفه خود را به لحاظ تشکیلاتی موظف به تبعیت از تصمیم حاصل از خرد جمعی و عمل به حفظ انسجام اصولگرایی که مورد تأیید مراجع و همچنین کمک به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی، می‌داند.

قائم مقام مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه خاطرنشان كرد: تصمیم به حمایت و یا عدم حمایت حزب، اعضاي جوانان و دانشجویان آن از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده منوط به تصمیم آتی حزب خواهد بود و این موضوع به شکل رسمی از طرف دبیرکل اعلام می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، موتلفه ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار