شبکه سحر به مناسبت سالروز وفات بزرگ پیام آور کربلا حضرت زینب (س) ویژه برنامه ای برای مخاطبان سیمای آذری خود در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " ویژه برنامه وفات حضرت زینب سلام الله علیها " به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی برای پخش از سیمای آذری این شبکه تولید شده است.
کریمی با اشاره به اینکه " ویژه برنامه وفات حضرت زینب (س) " در راستای پوشش مناسبت های مذهبی شیعیان مناطق آذری زبان خارج از ایران تولید شده است و یک سلسله برنامه مناسبتی بوده که علاوه بر معرفی سیره و زندگانی اهل بیت (ع) به معرفی و شناساندن مساجد مناطق آذری زبان ایران می پردازد، گفت: این برنامه را مشتمل بر بخش هایی از قبیل سخنرانی، مدیحه سرایی و پلاتوی مجری طراحی کرده و به تولید رسانده ایم.
وی افزود: در این برنامه در کنار معرفی مساجد معروف و مشهور موجود در مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، از امام جماعت همان مسجد به عنوان سخنران و کارشناس برنامه استفاده می شود و به معرفی شخصیت اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) پرداخته می شود.
در تهیه ویژه برنامه مناسبتی ایام سوگ زینب کبری(س)؛ این تهیه کننده تلویزیون از  همکاری حسن سیف الهی به عنوان دستیار تهیه کننده و سهراب نعلبندی در مقام مجری و نویسنده بهره برده است.
ویژه برنامه " وفات حضرت زینب (س) " یکشنبه 5 خرداد از ساعت 17 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه برای علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر پخش خواهد شد./ي2
برچسب ها: شبکه سحر ، وفات ، حضرت زینب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار