شهردار منطقه 18، از آماده سازی پهنه غربی حرم مطهر امام خمینی (ره) در این منطقه خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در طرح آماده سازی پهنه غربی حرم مطهر امام خمینی (ره) حوزه امور شهری و فضای سبز بیشترین حجم اقدامات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جمع آوری خاک و نخاله، رفت و روب، علف کش تسطیع و بازپیرایی فضای سبز، شست و شو، رنگ آمیزی، انواع المان های شهری، استقرار سرویس های بهداشتی پرتابلی، ساماندهی بیلبرد و تابلوهای تبلیغاتی با به کارگیری ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین و نیروهای کارگری از اقدامات معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 18 در اجرای این طرح است.

صارمی زاده با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 در اجرای این طرح گفت: نصب و جانمایی انواع علائم ترافیکی نیوجرسی هایی در ابعاد کوچک و بزرگ، انجام خط کشی سرد، مرمت و بهسازی روکش آسفالت، جداول، نصب و جانمایی دریچه های فلزی، سنگدال و سرویس های بهداشتی پرتابلی از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 است.

وی با اشاره به اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت: سیاه پوش کردن اماکن فرهنگی، ورزشی، برگزاری مراسم های عزاداری، سخنرانی، مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه های عکس با موضوع ابعاد شخصیتی امام راحل را در مراکز فرهنگی، اعزام خانواده معظم شهدا، شورایاران به حرم مطهر، میزبانی از زائران اعزامی استان کرمان با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) در آستانه مراسم و استقرار ایستگاه فرهنگی همراه با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 18 است.

صارمی زاده در پایان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه 18 در اجرای این طرح افزود: اداره روابط عمومی و حوزه مقاومت بسیج فجر شهرداری منطقه 18 به عنوان دیگر دوائر مشارکت کننده در برگزاری این طرح مشارکت دارند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار