محکومیت بازیکن اسکواش توسط اعضای کمیته انضباطی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان به تأیید رئیس فدراسیون رسیده و ابلاغ شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محکومیت بازیکن اسکواش توسط اعضای کمیته انضباطی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان به تأیید رئیس فدراسیون رسیده و ابلاغ گردید .

طبق اعلام اعضاء . بازیکن یادشده از6 ماه تا یکسال از کلیه فعالیت های مرتبط با اسکواش محروم گردید که رئیس فدراسیون با درنظر گرفتن حداقل دوره محکومیت برای این بازیکن پر حاشیه اسکواش کشور مدت محرومیت 6 ماه را تأیید نمود.

بدین ترتیب از زمان ابلاغ حکم انضباطی تا پایان آبان سالجاری از حضور در کلیه رویدادهای داخلی و خارجی اسکواش کشور محروم می گردد .

چنانچه در طول دوره محکومیت وی بتواند در رفتار و نحوه برخورد و تفکرات اجتماعی و فرهنگی ورزشی خود تجدید نظر نماید ، نحوه ومدت محکومیت وی مجدداً قابل بررسی خواهد بود .

این موارد در حالی از سوی فدراسیون با حساسیت پی گیری می شود که ورزشکاران ملی پوش جوانان و بزرگسالان کشورمان الگوپذیری غلطی نداشته باشند و احترام سر لوحه و زینت بخش یک قهرمان تمام عیار و ماندگار اسکواش باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار