تکلیف نقش "جمشید" و روند کاری او به زودی در یک "عصر پاییزی" روشن می شود.

"جمال شیرمحمدی" تهیه کننده "عصر پاییزی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: هنوز تکلیف بازیگر نقش "جمشید" مشخص نیست چون به دنبال آوردن یک سوپراستار برای این کاراکتر هستیم.
وی افزود: با وجود کمبود بودجه، گروه همچنان همکاری خود را به خوبی با ما حفظ کرده اند و بازیگران و عوامل پشت صحنه به خوبی با یکدیگر همکاری می کنند.

***ترک عمارت "عصر پاییزی" 
"شیرمحمدی" با اشاره به تعدد لوکیشن ها تصریح کرد: تا 2 هفته دیگر عمارت فعلی را به سوی لوکیشن های دیگر ترک می کنیم و شاید به "روزنامه لیلا" و یا "کلانتری" برویم.
این تهیه کننده با اشاره به نگارش فیلمنامه "عصرپاییزی" اظهار داشت: تا روز پنجشنبه فیلمبرداری 24 قسمت از مجموعه "عصرپاییزی" به پایان می رسد و تیم وارد مرحله جدیدی از کار می شود.
"شیرمحمدی" ابراز داشت: فیلمنامه "عصرپاییزی" به روز نوشته نمی شود، 36 قسمت کامل شده در اختیار شبکه قرار داده ایم که در صورت تأثیر روی آن مانور می دهیم.
وی با اشاره به حضور بازیگران جدید این سریال گفت: هنوز بازیگر جدیدی اضافه نشده و گروه "عصرپاییزی" با حضور "علی عمرانی"، "کوروش تهامی"، "امیرحسین صدیق"، "نسرین مقانلو"،"سپیده خداوردی و جمعی دیگر از بازیگران به کار خود ادامه می دهد.
گفتنی است، "عصرپاییزی" به کارگردانی "اصغر نعیمی" و تهیه کنندگی "جمال شیرمحمدی" در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار