عضو کميسيون حقوقي مجلس هشتم با تاكيد بر لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي از سوي كانديداهاي انتخاباتي و هوادارانشان گفت: نامزدهاي رياست جمهوري از تخريب و توهين به ديگر کانديدها پرهيز کرده، شب‌نامه عليه يکديگر پخش نکنند، در مناظره‌ها به يکديگر طعنه نزنند و از مطبوعات سوءاستفاده نکنند تا بهانه‌اي براي تخريب كشور و انتخابات به دست دشمنان ندهند.

"حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با تاکيد بر لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي توسط کانديداها و هوادارنشان در تبليغات رياست جمهوري اظهار داشت: رعايت شئونات اسلامي، عدم استفاده از امکانات دولتي و پرهيز از اسراف بايد سرلوحه کانديداها براي تبليغات انتخاباتي‌شان باشد.

وي ادامه داد: اسراف و ولخرجي توسط کانديداها در ذهن آحاد جامعه ايجاد سوال کرده و قطعا در تصميم‌گيري آنان موثر خواهد بود و لذا نامزدها بايد بسترهاي سلامت انتخابات را فراهم کرده و زمينه يک رقابت سالم را ايجاد کنند.

عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم با بيان اينکه طي اين فرصت 10 روزه براي تبليغات نبايد به دست دشمنان بهانه دهيم، گفت: نامزدهاي رياست جمهوري از تخريب و توهين به ديگر کانديدها پرهيز کرده، شب‌نامه عليه يکديگر پخش نکنند، در مناظره‌ها به يکديگر طعنه نزنند و  از مطبوعات سوءاستفاده نکنند تا بهانه‌اي براي تخريب  كشور و انتخابات به دست دشمنان ندهند.
 
رهبر در پايان تصريح کرد: بسياري از تخلفات صورت گرفته در انتخابات توسط هوادارن كانديداها اتفاق مي‌افتد؛ آنان بايد مسئولين ستاد انتخاباتي خود را به درستي انتخاب كنند تا از بروز هرگونه شائبه جلوگيري شود چرا كه در غير اينصورت خود آن‌ها مسئول خواهند بود.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار