Liquid E2 از بهترین گوشی های اندرویدی است که با دو سیمکارت کار می کند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،این روزها تلفن های همراه که قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را دارند بسیار محبوب شده اند و در این بین گوشی های اندرویدی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.در این گزارش برخی از بهترین گوشی های اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را معرفی می کنیم.

Liquid E2


این گوشی که محصول شرکت ایسر است با قیمت کمتر از 300 دلار بهترین گوشی اندرویدی دو سیمکارت است.وجود پردازنده چهار هسته ای و دوربین 8 مگاپیکسلی همراه صفحه ی نمایش 4.5 اینچی qHDاز مشخصات این تلفن همراه است.

Galaxy Win


محصول کهکشانی سامسونگ با نام گلکسی وین نیز یکی دیگر از گوشی های پر طرفدار اندرویدی با قابلیت دو سیمکارت است.این گوشی با پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای و رم یک گیگابایتی و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه نمایشگر 4.7 اینچی کار می کند.

Optimus L7 II


محصول ال جی با نام اپتیموس ال 7 با قیمتی کمتر از 300 دلار و با نمایشگر 4.3 اینچی از دیگر گوشی های محبوب اندرویدی است که با دو سیمکارت کار می کند.

Desire 600


اچ تی سی نیز برای عقب نماندن در بازار گوشی های دو سیمکارت اندرویدی Desire 600 را معرفی کرده که با پردازشگر چهار هسته ای و نمایشگر 4.5 اینچی به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی کار می کند.

Galaxy Core


این گوشی،محصول دیگر سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت است که سیستم عامل اندروید کار می کند.نمایشگر 4.3 اینچی به همراه پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی دو هسته ای از مشخصه های سخت افزاری این تلفن همراه است.

برچسب ها: سیمکارت ، اندروید ، برترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
میشه بگید اندروید چه کار میکنه یا چی هستش؟؟؟
آخرین اخبار