جلسه مشترک مدیران باشگاهها، سازمان لیگ برتر، فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار و نتیجه نشست طی بیانیه ای اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این جلسه که صبح امروز با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه برگزار شده و طی آن مدیران باشگاهها به صدور بیانیه ای در خصوص قانونمندی در هزینه هاي باشگاهها تاکید کردند.

بیانیه صادره به قرار زیر است :

1- باشگاههای لیگ برتر بودجه سالیانه وبرنامه خود را ظرف دو هفته آتی به تایید هیات رییسه باشگاهها رسانده و یک نسخه آن را برای تصویب به سازمان لیگ ارائه نمایند . بدیهی است این موضوع با توجه به الزامات AFC بوده و در کسب امتیاز باشگاههای کشورمان اثر مستقیم دارد .
باشگاههایی که به هر دلیل از ارائه آن خودداری کنند ، هیات رییسه سازمان لیگ برتر با باشگاههای خاطی طبق مقررات رفتار خواهد کرد.

2- با توجه به الزمات AFC باشگاهها باید نسبت به اختصاص 60 درصد از هزینه سالیانه خود در امر جذب و پرداخت سالیانه و ماهیانه و پاداش بازیکنان و کادر فنی اقدام نمایند. این موضوع مربوط به فصل 92 و 93 است.

3- مالیات به صورت کلی برعهده کادر فنی و بازیکنان به غیر از مالیات تکلیفی خواهد بود و باشگاهها حق پرداخت آنرا نخواهد داشت.

4- مقرر شد پیشنهاد عملی باشگاهها در خصوص حقوق پخش تلویزیونی به هیات رییسه سازمان لیگ ارائه شده و پس از طرح در هیات فدراسیون و تصویب آن توسط وزارت ورزش و جوانان، جهت تنظیم اولیه به دولت و متعاقبا به جهت تبدیل به قانون به مجلس محترم ارائه شود.

5- تعداد بازیکنان هر باشگاه که درآغاز فصل از باشگاههای دیگر انتقال می یابد حداکثر به 3 بازیکن از لیگ برتر و2 بازیکن خارجی طی مدت 3 سال کاهش خواهد یافت.

6- مدیران 3 باشگاه استقلال پرسپولیس و سپاهان به همراه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با حضور در دفتر سید حمید سجادی معاون ورزش و جوانان توافق نامه ای امضاء خواهند کرد تا از رشد بی رویه قیمت بازیکنان و کادر فنی جلوگیری به عمل آورند تا از خسارت موجود به فوتبال کشور و عدم توجه به کار در رده های سنی پایه ممانعت به عمل آید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار