به گزارش پبیس در جنوب غربی شهر ایلینویز واقع در ایالت شیکاگو یک قاضی پس از بازرسی هنگام ورود از گیت های دادگاه یک قبضه اسلحه و مقداری هروئین کشف شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیدپرس پس از دستگیر کردن این قاضی که 12 سال قضاوت را در پرونده خود داشت از وی تست گرفته شد و پس از اعلام آزمایش وی را معتاد به هروئین معرفی کردند این قاضی 54 ساله توسط وثیقه ای که از طرف خانواده اش در اختیار پلیس گذاشته شد آزاد شد.

پس از رسانه ای شدن این ماجرا مردم زیادی در جلوی درب منزل این قاضی برعلیه وی شعار می دادند و خشم خود را نسبت به دستگاه قضا نشان دادند.

مقامات قضایی شیکاگو از این قاضی به خاطر سابقه درخشانش در صورت ترک اعتیاد دعوت به ادامه همکاری کردند و از به گفته برندان کلی یکی از دادستان های این دادگاه در یک نشست مطبوعاتی به خبرنگاران به نقل از این خبرگزاری گفت: معزل اعتیاد می تواند در هر قشری از جامعه به وجود آید و تنها مختص عوام و یا قشر بخصوصی نیست و می تواند گریبان گیر هر کسی بشود که باید با هوشیاری و درمان به موقع آن را کنترل و نهایتاً درمان کرد.

این قاضی که 2 فرزند پسر داشت به دلیل فاش شدن اعتبار وی و همچنین رسانه ای شدنش خود را در وان حمام منزل به ضرب گلوله کشت و خانواده خود را به سوگ نشاند./ف

برچسب ها: متهم ، قاضی ، هروئین ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار