امام جمعه اراک با تشکر از شورای نگهبان برای احراز هشت کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مرحله اصلی و اساس انتخابات مردم هستند و خود ملت باید اصلح را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه حدود 67 هزار صندوق رای در سراسر کشور برای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهری و روستایی آماده است، افزود : انتخابات در جمهوری اسلامی میدان رقابت خدایی است و در حقیقت میدان رفاقت است، انتخابات در ایران میدان تخاصم، تضاد و برخورد‌های منفی و دوگانه نیست.

وی با بیان اینکه انتخابات یک امر بین‌المللی است و همه دنیا چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند، گفت : همه باید آماده باشیم، چه کاندیدا‌ها و چه طرفداران آنها با اخلاق آداب و رفتار اسلامی و به دور از افراط و تزویر مصالح جامعه را در نظر بگیرند و به فعالیت انتخاباتی بپردازند و از اختلاف و تفرقه پرهیز کنند چرا که تفرقه سنگی است که دشمن بر سر جامعه می‌زند.

امام جمعه اراک افزود : انشاءالله مقدمات یک حماسه با عظمتی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است در کشور عزیز ما بوجود خواهد آمد، حماسه‌ای که حضور همه مردم را رقم بزند، حماسه‌ای که قلب امام زمان(عج) را خشنود کند، حماسه‌ای که موجب عزم و اراده و شکوه ملت ما باشد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن شود.

دری ‌نجف‌آبادی بر ضرورت انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: مردم باید بهترین فرد را که از هر نظر شایستگی داشته باشد، نقطه نظرات مورد تاکید مقام معظم رهبری را به طور کامل رعایت کند، مصالح و وحدت جامعه را در نظر بگیرد و از اختلاف و تفرقه پرهیز کند را انتخاب کنند.

وی خاطر نشان ساخت: همچنین مردم باید با خبرگان مشورت کرده و شایسته‌ترین، صالح‌ترین، کارآمد‌ترین، کاردان‌ترین، با لیاقت‌ترین و قانون‌مند‌ترین فرد را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است انتخاب کنند./ب

برچسب ها: انتخابات ، کاندید ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.