مراسم تودیع و معارفه مدیران گروه های فیلم و سریال، طرح و برنامه و نظارت شبکه تهران با حضور مهندس سعید مقیسه مدیر شبکه تهران در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ( ع) و روز پدر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛  در ابتدای این مراسم مهندس سعید مقیسه مدیر شبکه تهران با بیان تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولود کعبه و روز پدر در جمع صمیمانه مدیران و کارکنان شبکه تهران گفت: در این جمع صمیمانه لازم می دانم  تا تشکر و قدردانی ویژه ایی  از زحمات مدیران قبلی گروه فیلم و سریال و قائم مقام شبکه ( محمد رضا معصوم زادگان ) و واحد طرح و برنامه و نظارت شبکه تهران  ( لیلا ابراهیمی ) داشته باشم ،  با تلاش و پیگیری های شبانه روزی این عزیزان شاهد اتفاقات خوب و تاثیرگذاری  مطلوبی در روند تولید و برنامه سازی در حوزه فیلم و سریال و طرح و برنامه  بودیم که  امیدوارم مدیران جدید بتوانند با اتکا بر این  زیر ساخت های ارزشمند موفقیت های بیشتری را کسب کنند.
بنا بر این گزارش ، در ادامه این مراسم معصوم زادگان مدیر قبلی گروه و فیلم سریال نیز با اشاره به اقدامات این گروه در تولید فیلم و سریال در سال های گذشته افزود: در دوران خدمتم در شبکه تهران نزدیک به 76 تله فیلم ، 35 سریال و بیش از 170 اپیزود  از مجموعه تلویزیونی" شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" تولید و تهیه شد که این مجموعه به عنوان یکی از مجموعه های تلویزیونی تاثیرگذار و جذاب برای مخاطبان رسانه ملی معرفی و با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شد و همچنان ما شاهد ساخت سری جدید آن در ماه مبارک رمضان 92 هستیم .
معصوم زادگان در ادامه با اشاره به مجموعه اپیزودیک" شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" ، اضافه کرد: استفاده از چهره های جوان و مستعد بازیگری ، تاثیر گذاری بر روی مخاطب و... از ویژگی های این مجموعه تلویزیونی است که در مناسبت های مختلف از آنتن شبکه تهران پخش می شد.  
بر اساس این گزارش ، در مراسم تودیع و معارفه  از زحمات آقای معصوم زادگان مدیر قبلی گروه فیلم و سریال و سرکار خانم لیلا ابراهیمی مدیر طرح و برنامه و نظارت شبکه تهران تقدیر و تشکر شد ودر پایان این مراسم با صدور حکمی از سوی مهندس سعید مقیسه مدیر شبکه تهران  آقای حسین فراهانی نیک به عنوان مدیر طرح و برنامه و نظارت شبکه تهران سیما معرفی و منصوب شد.  
در بخشی از حکم انتصاب آقای حسین فراهانی نیک بر بازنگری و بروز رسانی مستمر برنامه بلند مدت شبکه ، استقرار نظام ارزیابی عملکرد شبکه بعنوان بستر تحقق نظارت و...... به عنوان بخشی از ماموریت های کاری مدیر جدید این واحد تاکید شده است. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار