امروز و فردا در استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش ها از شدت بیشتری برخوردار هستند که مطابق با آن دمای هوا در این استان ها 3تا 6 درجه کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"پنج شنبه 2 خرداد ماه 92" براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی ،امروز رگبار و رعدو برق و وزش باد در شمال شرق، ارتفاعات البرز، برخی مناطق شرق و بطور خفیفتر در شمال غرب  در ساعات بعدازظهر ادامه خواهد داشت  وهمچنین، امروز و فردا در استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش ها از شدت بیشتری برخوردار هستند که مطابق با آن  دمای هوا در این استان ها  3تا 6 درجه کاهش می یابد.


براساس این گزارش، امروز در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی، برخی مناطق مرکزی و شمال شرق کشور رگبار و رعدو برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ می دهد و فردا تنها در برخی مناطق شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق جو آرام خواهد بود و همچنین شایان ذکر است دمای هوا فردا و روز شنبه در نیمه غربی و یکشنبه و دوشنبه علاوه بر نیمه غربی در نیمه شرقی افزایش خواهد یافت.
لازم به ذکر است، در ساعات آینده پدیده گردو خاک در برخی مناطق جنوب غرب، جنوب و نواحی مرکزی ادامه خواهد داشت وهمچنین تنگه هرمز و خلیج فارس امروز و بویژه فردا مواج و طوفانی خواهد بود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری همراه با وزش باد و در شهر های شمالی استان بارش باران پیش بینی می شود.
برچسب ها: بارش ، باران ، سرما ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار