سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در این بازی شروع خوبی نداشتیم با این حال صعودمان حتمی بود.

 

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی  در نشست خبری اظهار داشت:  ما با سیستم  4-4-2 بازی کردیم ولی  شروع خوبی نداشتیم.  در این فصل سختی‌های زیاد کشیدیم ولی به خاطر مردم و استقلال سختی‌ها را تحمل کردیم.

وی ادامه داد: تیم‌های خوبی مثل الغرافه و الهلال را پشت سرگذاشتیم.  اگر می‌خواهیم به مراحل بعدی صعود کنیم باید تقویت شویم. ما 6 تا 8 بازیکن می‌خواهیم که وزنه‌ای در آسیا باشیم و در ادامه راه با قدرت بیشتری به میدان برویم. مجتبی جباری در میانه زمین ما هر وقت حرکت کند تیم هم حرکت می‌کند ولی موقعی که این اتفاق نیفتد به مشکل می‌خوریم این نقطه ضعف است.
سرمربی استقلال در مورد اینکه در این تیم‌ می‌ماند یا نه گفت: از عباسی وزیر ورزش تشکر می‌کنم که مرا خواست و همه چیز را به او توضیح دادم. در مورد فوتبال ایران و اسقلال حرف زدم. آنچه که عقل ناقصم می‌گفت برایش تشریح کردم. بازیکنان شماره 8 و 9 استقلال 7 میلیون دلار دستمزدشان است شما خودتان قیاس کنید اگر قرار است در آسیا ستاره بگیریم اولین کار این است که تیم را حفظ کنیم و بعد شش بازیکن بگیریم. در حال حاضر 14-15 بازیکن استقلال قرارداد ندارند .

وی در مورد اینکه خشونت بازیکنان الشباب ربطی به مسایل سیاسی داشت تا بازیکنان کلیدی ما را مصدوم کنند، گفت : فکر نمی‌کنم اینطوری باشد ولی شماره 33 می‌خواست خسرو حیدری را طوری بزند که یکسال در خانه بخوابد. آنها نگاه خوبی به ما ندارند.

سرمربی استقلال در واکنش به اظهار نظر جواد نکونام برای جدایی از این تیم تاکید کرد: هیچ بازیکنی را به زور در تیم نگه نمی‌دارم.
 
وی  در مورد وضعیت تیم ملی  نیز گفت : امیدوارم کی‌روش زودتر دست به کار شود. باخت در بازی‌های دوستانه اشکالی ندارد اما برای بازی‌های رسمی باید آبدیده شویم
برچسب ها: سیستم ، تساوی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار