شبکه بي بي سي در خبری فوری اعلام کرد شامگاه چهارشنبه در جنوب شرقي لندن يک حادثه تروريستي رخ داده و اعلام کرد: در درگیری نزدیک پادگانی در لندن یک مرد که گمان می‌رود سرباز باشد کشته شد و دو تن زخمی شدند که در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی بی بی سی لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از منابع دولتی انگلیس اعلام کرد در جنوب شرقی لندن یک حادثه مظنون تروریستی روی داده است.



این حادثه در خیابانی در منطقه ولو ویچ در جنوب شرقی لندن روی داده است که براساس گزارشها دو نفر با سلاح سرد از نوع دشنه و چاقو به یک مرد جوان که احتمالا یک سرباز بوده حمله می کنند و او را در جلوی دیدگان عابرین از پای درمی آورند.



این حادثه نزدیک پادگان توپخانه سلطنتی انگلیس روی داد. دو نفری که به این سرباز جوان حمله کردند به ضرب گلوله پلیس به شدت زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.



دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس این قتل را شوک اور خوانده است و خواستار تشکیل کمیته اضطراری دولت برای رسیدگی به این حادثه شده است.



خبرنگار این شبکه به نقل از اسکاتلند یارد گفت: این حادثه در ساعت 14:20 دقیقه بعدازظهر امروز به وقت لندن روی داده است.



 بعد از این حادثه پلیس راههای منتهی به این منطقه را بست و تحقیقات درمورد حادثه و علت آن آغاز شده است و پلیس مقادیری چاقو و سایر سلاح های دیگر در منطقه ضبط کرده است.











برچسب ها: انگلیس ، تروریست ، لندن ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار