رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي گفت: ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک دانشگاه آزاد اسلامی از اول خرداد ماه آغاز شده و تا 6 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، ناصر اقبالی با اعلام این خبرگفت: ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز چهارشنبه (اول خردادماه) آغاز شده و تا روز دوشنبه 6 خردادماه ادامه دارد.

اقبالی در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.

رئیس مرکز آزمون درخصوص اهمیت برگزاری این آزمون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از معتبرترین مراکز برگزارکننده آزمون آیلتس در ایران می باشد که در حال حاضر در هر ماه 2 آزمون را برگزار می کند. لذا متقاضیان می توانند در زمان موردنظر در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند.

وی در ادامه درخصوص زمان مصاحبه این آزمون گفت: روال متدوال مصاحبه آزمون آیلتس این است که مجریان از یک هفته قبل از برگـزاری آزمـون آیلـتس تا یـک هفته بعد از آن، از طـریق ایمیل زمان دقیق مصاحبه را به اطـلاع داوطلـبان می رسانند.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص زمان برگزاری آزمون خاطرنشان کرد: این آزمون در روز شنبه  بيست و پنجم خردادماه در: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303، برگزار می شود که ثبت نام شدگان باید رأس ساعت 7:00 صبح در محل برگزاری آزمون حضور به هم رسانند.

وی در ادامه گفت: نتایج این آزمون در روز شنبه ( هشتم تيرماه) از طریق سایت  results.IELTS.org اعلام مي شود.

اقبالی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند به آدرس porsesh@azmoon.netاین ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما می باید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار