"محمد سعيدي کيا" داوطلب احراز صلاحيت نشده انتخاباتي رياست جمهوري يازدهم طي بيانيه‌اي اعلام کرد که با اعتقاد کامل و بررسي همه جانبه و باور به نياز کشور به روحيه جهادي وارد ميدان انتخابات رياست جمهوري شدم و تا امروز استوار ماندم و امروز با احترام به تشخيص شوراي محترم نگهبان اين تکليف را از دوش خودبرداشته مي‌بينم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد سعيدي‌کيا" داوطلب احراز صلاحيت نشده يازدهمين دوره انتخابات طي بيانيه‌اي تمکين خود نسبت به قانون و نظر شوراي محترم نگهبان را اعلام کرد.

متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

با لطف الهي، فقها و حقوقدانان محترم شوراي نگهبان بعد از ده روز تلاش و بررسي، آراء خود دائر بر احراز صلاحيت 8 تن از داوطلبان شايسته خدمت‌گذاري به ملت بزرگ ايران را اعلام فرمودند.

اين بنده با اين عقيده که بعد از سي سال خدمت در سطوح عالي مديريتي نظامن جمهوري اسلاميف شايسته است در سنگر مهمتري به وظيفه سربازي خود در سايه ولايت فقيه عمل نمايم.

با اعتقاد کامل و بررسي همه جانبه و باور به نياز کشور به روحيه جهادي وارد ميدان انتخابات رياست جمهوري شدم و تا امروز استوار ماندم و امروز با احترام به تشخيص شوراي محترم نگهبان اين تکليف را از دوش خودبرداشته مي بينم و لذابا حمد و سپاس خداوند متعال سربر تربيت پاک سيدالشهداء گذاشته و سجده شکر بجا مي‌آورم.

براي برادران ارجمندي که احراز صلاحيت شده ند آرزوي توفيق و رفاقت در رقابت دارم و از همه مردم عزيز کشور براي خلق حماسه اي بي نظير در انتخابات رياست جمهوري يازدهم دعوت مي‌نمايم.

از همه برداران و خواهران ارجمندي که در چند ماه گذشته صادقانه و بي منت و بي چشمداشت در استان هاي مختلف با اينجاب همراهي فرمودند صميمانه سپاسگذارم.

بنده خدا محمد سعيدي کيا

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار