عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت، با اشاره به نهايي شدن ليست کانديداهاي رياست‌جمهوري، گفت: کانديداها با رعايت اخلاق اسلامي و انتخاباتي، تنها به طرح ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود بپردازند.

"حجت‌الاسلام محمد باقري‌بنابي" نماينده مردم بناب در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نهايي شدن ليست کانديداهاي رياست جمهوري، گفت: کانديداهاي رياست جمهوري بايد با رعايت اخلاق اسلامي و انتخاباتي و به دور از هرگونه افترا، تهمت و هتک‌حرمت رقباي خود، به تشريح برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي خود بپردازند.

وي در ادامه افزود: کانديداهاي رياست جمهوري بايد برنامه محور بوده و توان اجرايي برنامه‌هاي خود را داشته باشد، همچنين رئيس‌جمهور آينده بايد اولويت‌هاي کاري خود را تعيين و برنامه‌هاي رسيدن به آنها را با در نظر گرفتن واقعيت‌ها تبيين کند.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس، با بيان اينکه کانديداها نبايد با نفي ديگران خود را به اثبات برسانند، اظهار داشت: متاسفانه در سال 84 شاهد برخي بي‌اخلاقي‌هاي انتخاباتي از سوي دولت نهم و دهم بوديم که باعث شد حضور مردم در انتخابات، حضوري احساسي باشد، لذا لازم است کانديداهاي رياست جمهوري با رعايت تقواي الهي تنها به تشريح برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي خود بپردازند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاندیدا ، برنامه ، تهمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار