استاندار کردستان گفت: بخشداران به عنوان زحمتکشان و مجریان اصلی انتخابات در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد نقش مهمی ایفا می کنند.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران   سنندج، شهبازی گفت: بخشداران در فراهم کردن شرایط مناسب و عالی برای جمع آوری آرای مردم در شهرها و روستاهای استان، رسالت سنگینی برعهده دارند و باید با درایت بیشتری اقدام کنند.
وی افرود: مهم ترین موضوع برای مجموعه وزارت کشور و مجریان انتخابات، بالابودن میزان مشارکت مردم و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات سالم است و هر نتیجه ای که از صندوق های رای بیرون بیاید به عنوان نظر مردم، مورد احترام همه مجریان انتخابات است.
وی در ادامه گفت : در همه انتخابات کشور یک رای هم برای ما حایز اهمیت و مورد احترام است و بخشداران نیز باید در دورترین نقاط روستایی استان نیز شرایط جمع آوری آرای مردم را در بهترین حالت ممکن فراهم کنند.
استاندار کردستان حضور بخشداران را در میان مردم روستاها بسیار ضروری خواند و افزود: بخشداران به عنوان نمایندگان دولت جمهوری اسلامی باید با حضور در میان روستاییان با همه مسایل و مشکلات آنها آشنا باشند و برای رفع آن نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
شهبازی کسب موفقیت های استان در توسعه بخش کشاورزی را مرهون همکاری بخشداران و روستاییان با متولیان امر کشاورزی در استان خواند و تاکیدکرد: بخشداران باید شرایط را برای جذب اعتبارات بیشتر در این بخش فراهم کنند./س

برچسب ها: نقش ، بخشداران ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.