احسان روزبهانی به دلیل ناک اوت فنی در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان، تا یک ماه نمي تواند در مسابقات رسمي شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران احسان روزبهانی لژیونر بوکس کشورمان که با تیم آستانا آرلانز قزاقستان در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان فعالیت می کرد و با این تیم قهرمان لیگ هم شد به تازگی به کشورمان بازگشته است.

روزبهانی یکی از امیدهای اصلی تیم ملی بوکس کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان آسیا است لژیونری که انصافاً در این مسابقات نیز بسیار خوب کار کرد و اگر فینال این رقابت ها را با برد پشت سر می گذاشت، حتی مي توانست به رنکینگ یک دست پیدا می کرد.

احسان روزبهانی در فینال لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان مقابل حریف خود ناک اوت فنی شد و بر اساس قوانین تا یک ماه نمی تواند در هیچ مسابقه رسمی شرکت کند.

در حالی که مسئولان فدراسیون اعلام  کرده بودند روزبهانی هفته بعد در مسابقه درون اردویی شرکت می کند حضور وی در این مسابقات نیز قانونی نیست.

به هر حال به نظر نمی رسد روزبهانی با حضور در مسابقاتی با آن سطح بالا احتیاجی به شرکت در رقابت های درون اردویی داشته باشد.

تیم ملی بوکس ما کمتر از 2 ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد رقابت هایی که برترین بوکسورهای آسیا برای مدال آوری در آن از ماه ها قبل تمرین کرده اند./مح

برچسب ها: روزبهانی ، مسابقات ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار