رئيس اداره راه و شهرسازي چناران ازتكميل پروژه عمراني احداث بزرگراه كنارگذر چناران تا پايان دولت دهم خبر داد.

 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، مجيد مفيدي فر با اشاره به مجاورت شهرستان چناران با شهر مقدس مشهد، تكميل راه هاي مواصلاتي اين شهرستان را به علت سهولت رفت و آمد زائران ضروري بيان كرد و افزود: اين پروژه با اين هدف در نيمه دوم سال 1388 شروع بكار كرده است و شامل 5 تقاطع غيرهمسطح، يك تقاطع همسطح و عمليات تكميلي آسفالت است.

وي گفت: اين پروژه به طول 14.7 كيلومتر است و داراي 4قرارداد مي باشد كه همه اين قراردادها در مرحله اجرايي است.

رئيس اداره راه و شهرسازي چناران در خصوص قرارداد شماره يك اين پروژه گفت: طول قطعه در اين قرارداد 14.7 كيلومتر و ساخت يك تقاطع غير همسطح مي باشد كه تا كنون داراي پيشرفت فيزيكي 85.72 درصد و 75 ميليارد ريال هزينه اوليه اين پيمان بوده است.

مفيدي فر با بيان اينكه قرارداد 2 پروژه احداث كنار گذرچناران شامل احداث 2 دستگاه تقاطع غير همسطح در ابتداي جمعاب ، به طول 5 كيلومتر است، اظهار داشت: پيشرفت فيزيكي اين قرارداد 93.05درصد و با اعتبار بيش از 34 ميليارد ريال است.

وي ادامه داد: پيشرفت فيزيكي قرارداد شماره 3 اين پروژه، 97.05 درصد است و شامل احداث 3تقاطع رضاآباد، اخلمد و انتها و احداث 3 تقاطع غير همسطح مي باشد و تاكنون براي آن بيش از 32 ميليارد ريال هزينه شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي چناران گفت: تقاطع رضاآباد به طول 0.7 كيلومتر، تقاطع اخلمد به طول 2.7 كيلومتر و 1.9 كيلومتر تقاطع انتهاست.

مفيدي فر عمليات تكميلي تقاطع ها و اجراي آسفالت 14.7 كيلومتري اين كنارگذر را از مواد قرارداد شماره 4 بيان كرد و افزود: براي اين قرارداد مبلغ بيش از 141 ميليارد ريال هزينه شده است و با پيشرفت فيزيكي 2 در صد در حال اجراست.

وي مبلغ كل احداث تا اتمام پروژه را بيش از 202 ميليارد اعلام كرد و افزود: تاكنون مبلغ بيش از 116 ميليارد براي اين پروژه هزينه شده است كه با تامين اعتبار لازم اين پروژه تا پايان دولت دهم به اتمام خواهد رسيد./س
برچسب ها: پروژه ، احداث ، چناران ، کنارگذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار