نماينده مردم ايذه و باغ ملک طي تذکر شفاهي در جلسه نوبت عصر امروز از وزير راه و شهرسازي خواست در خصوص علت تاخير در اجراي پروژه هاي راه سازي شهرستان هاي ايذه و باغ ملک توضيح دهد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الله درويش‌پور نماينده مردم ايذه و باغملک در جلسه علني نوبت عصر امروز(دوشنبه) خانه ملت طي تذکر شفاهي به مسئولين اجرايي کشور گفت: تذکر اول بنده به وزير راه و شهرسازي در خصوص علت تاخير در اجراي پروژه‌هاي راهسازي شهرستانهاي ايذه و باغملک است.

وي در ادامه افزود: تقاضا دارم تجهيزات ادارات راه و شهرسازي اين شهرستانها به ماشين‌آلات راهداري و راهسازي مجهز شود چراکه اين دو شهرستان منطقه وسيعي را در بر مي‌گيرند در حالي که تنها دو دستگاه بولدوزر در اين منطقه وجود دارد.

اين نماينده همچنين خطاب به وزير نيرو نيز اظهار داشت: تذکر بعدي بنده به وزير نيرو در خصوص تسريع در اجراي پروژه آبرساني به شهرستان‌هاي ايذه و باغملک از طريق آب پشت سد کارون 3 است.

درويش‌پور ادامه داد: در همين راستا لازم است اين وزارتخانه در راستاي جبران خسارت‌هاي مردمي که در اطراف رودخانه و زمين‌هايشان كه به زير آب رفته و بسياري از آنان بهاي زمين‌هايشان را دريافت نکرده‌اند، اقدام کند.

وي همچنين خطاب به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: از وزير مربوطه خواستار رسيدگي به اوضاع نابسامان تامين اجتماعي در استان خوزستان و عملکرد ضعيف مديرکل تامين اجتماعي اين استان هستم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار