معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: فتح خرمشهر، برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر در آستانه سالروز فتح خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این استان در هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته مقاومت و پیروزی را تبریک گفت و از اجرای برنامه های متنوع در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
وی افزود: نواحی مقاومت در شهرستان های سراسر استان چهارمحال و بختیاری با اجرای برنامه های فرهنگی، بصیرتی، ورزشی، اعتقادی و فضاسازی تبلیغی، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس را گرامی می دارند.
سرهنگ آذر گفت: در هفته مقاومت و پیروزی، راویان دفاع مقدس در مدارس، مساجد، پایگاه های مقاومت و دانشگاه های این استان برای بیان خاطرات دفاع مقدس و عملیات بزرگ آزادسازی خرمشهر حضور می یابند.
معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم (ع) اظهار داشت: ایستگاه های صلواتی و تورهای ایست و تبریک در مبادی ورودی شهرها و روستاها با حضور بسیجیان برپا می شود.
سرهنگ آذر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه های مشترک، رژه نیروهای نظامی و انتظامی، بازدید از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت المقدس را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی عنوان کرد.//س
برچسب ها: فتح ، خرمشهر ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.