ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 اعمال نظر سلیقه ای داوران باعث شد از رسیدن به مدال طلا محروم شوم.

داوود گیل نیرنگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا امسال کشتی فرنگی ایران از ناحیه داوری ضربه بزرگی خورد چرا که براحتی قهرمانی را از ما گرفتند.
 
ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: من فکرمی کنم با یک برنامه هدفمند داوران در مسابقات قهرمانی آسیا قصد داشتند اقتدار کشتی فرنگی ایران را بگیرند چرا که قضاوت ضعیف آنها در دیدارهایی که کشتی گیران کشورمان داشتند کاملاً مشهود بود.
 
دارنده مدال طلای آسیا در سال 2012 تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در هند در حالی مغلوب حریف قزاق خود شدم که به غیر آن 3 باری که این فرنگی کار را ضربه کردم 4 فن 3 امتیازی روی او اجرا کردم که متاسفانه داوران اصلاً توجهی به این موضوع نداشتند، حتی خود قزاق ها هم از این نوع داوری تعجب کرده بودند و در واقع این ناداوری ها باعث شد رنگ مدالم به برنز تبدیل شود.
 
وی با بیان این که قوانین جدید دست داوران را برای بی عدالتی باز گذاشته تاکید کرد: تغییر قوانین کشتی برای بالا بردن جذابیت این رشته خوب است اما اعتقاد دارم با این قانون داوران سلیقه ای قضاوت می کنند و به طور حتم این موضوع چندان نمی تواند به نفع کشتی گیران ایرانی باشد.
 
دارنده مدال نقره آسیا در سال 2011 درباره وضعیت فعلی خودش گفت: هم اکنون در اردوی تیم ملی تمریناتم را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنم و با توجه به این که حدود یک ماه دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود قصد دارم حضور قدرتمندی در این مسابقات داشته باشم.
 
وی افزود: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در مسابقات انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی شوم چرا که امسال برای حضور در مسابقات جهانی 2013 و کسب یک مدال خوشرنگ در این رقابتها دور خیر کرده ام.
 
تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب 3 عنوان قهرمانی متوالی در آسیا امسال در هند با 3 مدال نقره و 2 برنز پس از کره جنوبی روی سکوی دوم ایستاد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار