آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت انتخابات تاکید کرد: مبلغین باید مردم را نسبت به اهمیت انتخابات در شرایط حساس کنونی آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن قم ، وی  در دیدار مبلغین اعزامی در ایام اعتکاف و میلاد امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: دشمن امیدوار است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و به سرنوشت خود بی اهمیت باشند، ولی ملت عزیز ایران اسلامی همچون گذشته نشان خواهند داد که در صحنه هستند و با حضور حماسی خود دشمنان را نا امید خواهند کرد.

آیت الله علوی گرگانی با تبیین اهمیت اعتکاف و وظیفه معتکفین افزود: ایام اعتکاف یکی از موقعیت های ممتاز نزول رحمت الهی است که همه باید قدر این ایام را بدانند.

وی تاکید کرد: روحانیونی که در این ایام به نقاط مختلف اعزام می شوند، باید از فرصت ارزشمند اعتکاف در راستای تبلیغ احکام الهی و نشر معارف اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه در بین جوانان نهایت بهره برداری را داشته باشند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه بیشتر احکام اعتکاف شبیه احرام است، افزود: اعتکاف همانند کنگره عظیم حج است و معتکفین می بایست در این ایام از انجام کارهایی که در شأن مسجد نیست، بپرهیزند و در همه حال قداست و حرمت مساجد را نگه دارند./س

برچسب ها: قم ، اعتکاف ، انتخابات ، مساجد ، برکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.