با تشکیل شورای هماهنگی فرآیندهای کاری در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روان سازی و مشکلات ارباب رجوع سریعتر برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، معاون روابط کار وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گیلان گفت: مدیران دستگاهای زیر مجموعه وزارت تعاون خادم ملت هستند و می کوشند سریعتر به مشکلات ارباب رجوع رسیدگی کنند .
نظرجلالی مصوبات دور چهارم سفر هیأت دولت به گیلان را مفید و مهم ارزیابی کرد و افزود: کار تیمی سبب هم افزایی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رفع مشکلات مردم می شود. /س

برچسب ها: فرآیند ، روان سازی ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.