رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: آمار دقیق تایید صلاحیت شدگان شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری از 13 تا 15 خرداد ماه اعلام می شود.

یزدان جلالی، در نشست هماهنگی اعضای ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تکمیل و ابلاغ نتیجه بررسی اعتراض افرادی که صلاحیت آنان در هیات های نظارت شهرستانی و استانی احراز نشده است افزود: افرادی که در این مرحله نیز بنا به هر دلیلی رد صلاحیت شدند، از روز شنبه 28 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز یعنی تا اول خرداد ماه فرصت دارند شکایت خود را به هیات های نظارت شهرستان ها اعلام کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هیات های نظارت شهرستانی نیز از دوم تا 11 خرداد ماه به شکایت داوطلبانی که از سوی هیات اجرایی یا هیات نظارت رد صلاحیت شده اند، رسیدگی می کنند.
جلالی اظهار داشت: در صورتی که فردی در هیات های نظارت شهرستانی نیز تایید صلاحیت نشود، می تواند اعتراض خود را به هیات مرکز نظارت بر انتخابات شوراهای استان چهارمحال و بختیاری اعلام کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه نظر قطعی و نهایی هیات های نظارت شهرستان ها در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده ۱۲خرداد ماه اعلام خواهد شد گفت: فرمانداری ها و بخشداری های این استان نیز پس از اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت استان چهارمحال و بختیاری، از 13 تا 15 خرداد ماه به مدت سه روز نسبت به انتشار آگهی نامزدها در شهرها و روستاهای زیرمجموعه اقدام می کنند.
وی تاکید کرد: اسامی نهایی نامزدها تا شروع تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی ابلاغ می شود و منتخبان نیز از 16 خرداد ماه به مدت یک هفته فرصت تبلیغات دارند.
جلالی، با اشاره به اینکه آمار اعلام شده در برخی رسانه ها در مورد تایید صلاحیت شدگان انتخابات شوراها دقیق نیست تصریح کرد: به دلیل اینکه فرصت بررسی و اعتراض در هیات های نظارت برای داوطلبان لحاظ شده است، احتمال رد صلاحیت یا تایید برخی داوطلبان در این هیات ها وجود دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 980 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است که این آمار در مقایسه با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 330 شعبه افزایش یافته است.
وی افزود: از مجموع شعبه های پیش بینی شده، 885 شعبه ثابت و مابقی نیز سیار است و بیش از 25 هزار عامل اجرایی در استان در برگزاری انتخابات با این ستاد همکاری دارند.
بیش از چهار هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری برای چهارمین دوره انتخابات شهر و روستایی ثبت نام کرده اند.
انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 24 خردادماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./س
برچسب ها: تایید ، صلاحیت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.