معاون انتظامی و سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: بیداری اسلامی جهان حاصل اندیشه های ناب امام(ره) و حرکت تاریخی او است.

ولی اله اصغری در دومین جلسه بزرگداشت ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نقش امام در جنبش های اسلامی معاصر چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز اندیشه های ناب امام(ره) به کشورهای مسلمان دیگر نیز راه پیدا کرده و آثار آن را در موج بیداری اسلامی می توانیم مشاهده کنیم.
اصغری اظهار کرد: استقلال، آزادی، آرامش و آسایش موجود در زندگی ایرانیان و همه مسلمانان آزاده جهان حاصل فداکاری و ایثارگری امام خمینی(ره) است که با ایستادگی در مقابل فشارهای دشمن دنیایی را با اسلام و انقلاب همراه کرد.
وی در ادامه به ورود زائران از استان های دیگر به این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای ورود زائران به شهرستان بهارستان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
اصغری با تأکید بر اینکه همه ما در برابر این میهمانان و زائران حرم ملکوتی رهبر کبیر انقلاب مسئولیم، بیان کرد: همه ما باید با هماهنگی و احساس مسئولیت در برگزاری باشکوه این مراسم به نحو احسن و با فضاسازی، تسهیل در عبور و مرور و پذیرایی مطلوب و ایجاد اسکان و استقرار ایستگاه صلواتی و دیگر امکانات رفاهی، رضایتمندی زائران را فراهم سازیم.
معاون انتظامی و سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان ناوگان حمل و نقل مناطق این شهرستان را موظف کرد: تا با تمام ظرفیت و قوا به زائران خدمات رسانی کنند و از آنان خواست چنانچه برای انتقال زائران به مرقد امام(ره) با کسری اتوبوس مواجه هستند هر چه سریعتر اطلاع رسانی کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار