مدیرکل پست استان اردبیل گفت: میزان مبادله مرسولات پستی در استان اردبیل در یک سال گذشته حدود 23 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدرضا عبداللهی دیروز در مراسم معارفه رئیس پست شهرستان نیر افزود:‌ سالانه بیش از 9 میلیون و 400 هزار مرسوله پستی در استان اردبیل مبادله می‌شود که این رقم در یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 23 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی گفت: اداره کل پست استان اردبیل نهایت امانتداری را در ارسال و دریافت مرسولات پستی انجام می‌دهد تا در کوتاه‌ترین فاصله زمانی مرسوله به دست مخاطب برسد.

عبداللهی به افزایش شرایط مطلوب و مناسب در ارسال و دریافت مرسولات پستی اشاره کرد و افزود: برای افزایش ترافیک مرسولات پستی و همچنین ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش مضاعفی را به کار گرفتیم تا نواقص گذشته به هر نحو برطرف شود.

مدیرکل پست استان اردبیل خاطر نشان کرد:‌ از مجموع مبادلات پستی در استان اردبیل ترافیک صادره ما شش میلیون و وارده ما نیز حدود 9 میلیون مرسوله بوده که یک جهش عملکردی را در فعالیت پست شاهد هستیم.

وی همچنین از توزیع بیش از 23 هزار و 500 فقره کارت سوخت در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: در این مدت بیش از چهار هزار و 800 کیسه، کارتن‌های امانتی و بسته‌های سفارش داده شده به دست مخاطبان رسیده است.

مدیرکل پست استان اردبیل در ادامه از واگذاری بخش عمده‌ای فعالیت‌های پست به بخش خصوصی خبر داد و افزود: در این زمینه حرکت و جهت‌گیری به سمتی است تا در کوتاه‌ترین فاصله زمانی مخاطب ما مرسوله خود را دریافت و یا آن را به مقاصد مورد نظر ارسال کند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.