قرار است، سمینار نواب رئیس هیئت های والیبال استانی کشور طی روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه امسال در تهران برگزار شود.

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: در این نشست در نظر داریم تقویم اجرایی سال 1391 تمام استان ها را مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف و قوت این برنامه ها به طور دقیق اعلام خواهد شد.

 وی تصریح کرد: در نظر داریم در این نشست برنامه سه ساله والیبال بانوان را کلید بزنیم به طوری که تمام استراتژیها و سیاست های کاری ما از سال 1392 تا 1394بیان و پس از بررسی های فنی مورد تصویب قرار می گیرد تا به مرحله اجرا در آید.

 نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان در ادامه خاطر نشان کرد: از فاطمه  اکبر آبادی و محمد رضا داور زنی معاون وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال دعوت کرده ایم تا در این جلسه حضور یابند و راهنمایی های خود را  در راستای رشد و پیشرفت والیبال اعلام کنند.

 کعبی زاده گفت: در این جلسه 12 الی 13 شاخص را در نظر گرفته ایم که تمامی نواب رئیس حاضر بر اساس این شاخص ها به طور آماری وضعیت کاریشان را اعلام می کنند.

 وی تصریح کرد: بخش پرسش و پاسش هم یکی دیگر از سرفصل های این گردهمایی است به طوری که حاضران در خصوص مسائل و مشکلات سوالات خود را مطرح و تا جایی که امکان داشته باشد به آنها پاسخ می دهم البته این سرسش و پاسخ دو طرفه است.

 کعبی زاده یاد آور شد: در خصوص وضعیت و برنامه های کمیته های آموزش،  داوری سازمان لیگ، مربیان و ... نیز در این نشست گزارشاتی ارائه خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار