نماينده تهران، ري،شميرانات گفت: نمايندگان بايد يک بسته سياستي تصويب کنند که فساد و ارز چند نرخي را کاهش داده و دخالت دلار در اقتصاد کنترل کند تا بتوانيم مردم محروم و مستضعف را مورد حمايت قرار دهيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ احمد توکلي نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در جلسه علني نوبت صبح امروز (دوشنبه 30 ارديبهشت ماه) در جريان بررسي بودجه سال جاري در اخطار با استناد به بند 1 اصل 43 قانون اساسي گفت: از جمله وظايف دولت جمهوري اسلامي، تامين نيازهاي اساسي، مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و امکانات لازم براي تشکيل خانواده براي همه مردم است.

وي ادامه داد: در بند "ب و پ" يک بسته سياسي با نرخ واحد براي همه مصارف تعيين شد و راه و چاه را براي تامين حداقل نيازهاي مردم از نظر کالاي اساسي را ارائه مي کند.

نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر تصريح کرد: در کميسيون تلفيق در بند "ب و پ" ذيل آن را حذف کردند، به طوري که تمام کالاها بايد به نرخ واحد وارد شود، اين به اين معناست که مردم بايد با نرخ 2500 يا 3000 دلار، افزايش قيمت اجناسي همچون شکر، روغن، گوشت، دارو را تحمل کنند.

توكلي با بيان اينكه بايد بند "ب" نيز بايد حذف شود، اظهار داشت: در غير اين صورت هم چوب را مي‌خوريم هم پياز و هم صد تومان را مي‌دهيم.

وي افزود: نمايندگان بايد يک بسته سياستي تصويب کنند که فساد و ارز دو نرخي را کاهش داده و دخالت دلار را در اقتصاد کنترل کرده تا بتوانيم مردم محروم و مستضعف را مورد حمايت قرار دهيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تصویب ، طرح ، لزوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار