عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: در جلسه امروز شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مقرر شد تا منتظر نتیجه احراز صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان باشیم زیرا بسیاری از مسائل پس از تأیید و یا رد صلاحيت‌ نامزد‌های انتخابات از سوی اين نهاد شفاف‌تر مي‌شود.

احمد سالک‌کاشانی نماینده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در جلسه امروز شوراي مرکزي فراکسیون اصولگرایان مسائلی از جمله احراز صلاحیت کاندیداها و انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: شرایط موجود بعد از انتخابات و سمت و سوی اصولگرایان مهم‌ترين موضوع مطرح‌شده در جلسه امروز بود که در اين رابطه تحلیلی بر آخرین وضعیت موجود مطرح شد و منتظر رخداداد‌‌های آتی و بعد از انتخابات هستیم.

سالک تصریح کرد: انتظار تا اعلام نتیجه احراز صلاحیت‌ کاندیداها توسط شورای محترم نگهبان برآيند ديگر جلسه امروز فراكسيون بود چراكه بسیاری از مسائل پس از تأیید و یا رد صلاحيت‌ نامزد‌های انتخابات از سوی شورای نگهبان شفاف‌تر خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسئله سوم پیرو بحث اجماع و مدیریت اصولگرایان مطرح شد که حرکت خوبی صورت بگیرد تا تحیر و سرگردانی که در جامعه است برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم اجماع فراکسيون پيامدهاي جبران ناپذيري را در پي دارد که در تلاشيم در جلسات متعدد به يک نقطه نظر واحد دست پيدا کنيم.


انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار