عضو هيئت رئيسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بيان بر هم خوردن معادلات فراكسيون اصولگرايان در روز آخر ثبت‌نام از كانديداهاي رياست جمهوري، گفت: هنوز در مورد اجماع نظر بر روي يك كانديدا اقدامي صورت نگرفته اما مطمئنا اعضاي فراكسيون اصولگرايان اين موضوع را بررسي خواهند كرد و باید به این مسئله توجه داشت که بسیاری از اعضا مانند گذشته انگیزه تلاش ندارند.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم تجمیع اصولگرایان برای رسیدن به یک گفتمان مشترک و اجتماع بر روی یک کاندیدای واحد گفت: رمز موفقیت در گرو رسیدن به وحدت در مورد  یک کاندیدای مشخص است که اجماع نظر تمامی اصولگرایان بر آن باشد.

وي ادامه داد: به این دلیل که بتوانیم در آینده برای مدیریت کشور تفکر اصولگرایی داشته باشیم باید امروز در اين مورد به وحدت جمعی برسیم.

جوكار در مورد برگزاري جلسه براي اجماع نظر اعضاي فراكسيون تصريح كرد: به دليل بر هم خوردن معادلات فراكسيون در روز آخر ثبت‌نام از كانديداهاي رياست جمهوري، هنوز در اين رابطه اقدامي صورت نگرفته اما مطمئنا اعضاي فراكسيون اصولگرايان اين موضوع را بررسي خواهند كرد، البته باید به این مسئله توجه داشت که بسیاری از اعضا مانند گذشته انگیزه تلاش ندارند.

این عضو هيئت رئيسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان اظهار داشت: در انتخابات آتي رياست جمهوري چند جریان سیاسی حضور فعال خواهند داشت که می‌توان گفت کاندیدایی که از طرف یک جریان خاص حمایت می‌شود قطعا وابسته به تفکرات آن جریان خواهد بود.



انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار