منوچهر متکي گفت: تصميم سازي براساس اتفاق آرا و خروجي ائتلاف براساس نظرسنجي دو محور مهم مصوبات اصلي ائتلاف پنجگانه بوده و بنده نيز با توجه به اين دو محور امروز براي ثبت نام به وزارت کشور آمده ام.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ؛"منوچهر متکي" عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان بعد از ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري يازدهم در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت: اميدواريم 24 خرداد حماسه بزرگ مردم ايران با مشارکت گسترده رقم بخورد و دو پيام مهمش که همانا تثبيت قوي تر جايگاه انقلاب و خنثي سازي برخي حيله هاي دشمنان است واز سوي ديگر به آخر خط رساندن دشمنان اين ملت محقق شود.

وي افزود: آمده ام تا از ظرفيت ديپلماسي براي امنيت و رفاه ايرانيان بهره برداري کنم و ملت مومن به آرمان هاي امام (ره )نبايد بزرگ ترين دغدغه شان معشتي باشد.

وزير اسبق امور خارجه با بيان اينکه رفاه حق ايرانيان است تصريح کرد:يکي از بزرگترين بحران هاي کشور وجود تفکر جزيره اي و مديريت قبيله اي است؛ من آمده ام تا جايگاه ايران را در جهان ارتقا بخشم و باشکوهترين مناسبات ميان ملت رهبري و رئيس جمهور را به نمايش بگذارم.

متکي گفت:  براي امر خطير کشورداري آمده ام تا از ظرفيت قاطبه متخصصين استفاده کنم و اميدوارم آنچه تقدير الهي است رقم بخورد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه اعضاي ائتلاف پنجگانه اعلام کرده بودند که از ميان آنان يک نامزد پا به عرصه مي گذارد، اما چه اتفاقي افتاد که شما هم براي ثبت نام آمديد ؟گفت: زمان قاضي خوبي است و همه چيز را مشخص مي کند .
متکي در پاسخ به سوالي مبني براينکه امروز گفته شد که خروجي ائتلاف پنجگانه تغيير کرده و قرار است باهنر براي ثبت نام بيايد آيا شما از اين مسئله متلع هستيدي يا نه گفت: من در آن جلسه حضور نداشتم.
متکي تصريح کرد: من امروز آمده ام که پيرامون امر خطير رياست جمهوري صحبت کنم و فکر مي کنم پرداختن به اين امر مهم است
 
خبرنگاري درباره ماجراي سنگال از متکي پرسيد که وي گفت هنگامي که بنده و آقاي احمدي نژاد يک شهروند عادي شديم مسائل را مي گويم.

خبرنگار ديگري از متکي درباره خروجي ائتلاف پنجگانه پرسيد که وي گفت: تصميم سازي براساس اتفاق آرا و خروجي ائتلاف براساس نظرسنجي دو محور مهم و مصوبات اصلي ائتلاف بوده است و من نيز با توجه به اين دو محور امروز براي ثبت نام به وزارت کشور آمده ام.

خبرنگاران همچنان درباره خروجي ائتلاف پنجگانه از متکي سوال مي کردند که وي گفت:دو اصل را براي شما گفتم و فکر مي کنم که تکرار آن شما را خسته مي کند.

در پايان خاطرنشان کرد:ما به اصول مصوب ائتلاف يعني تصميم سازي براساس اتفاق آرا و خروجي ائتلاف براساس نظرسنجي دو محور مهم و مصوبات اصلي ائتلاف بوده است که بنده به آن پايبند هستم.
 
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: ثبت نام ، وزارت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار