نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشورهای مختلف دنیا شاهد بحران اقتصادی هستیم، ولی در ایران با همکاری و تعامل مردم و مسئولان روز به روز شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم هستیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه موید حسینی‌صدر در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی استان توانسته در طول سال‌های متمادی با بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مورد نیاز، برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در سال‌های اخیر شاهد رشد و جهش قابل قبولی در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: این موضوع را مرهون تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعامل مردم با مسئولان هستیم.

حسینی‌صدر با اشاره به شرایط موجود در جهان از نظر اقتصادی، افزود: امروز در کشورهای مختلف دنیا شاهد بحران اقتصادی هستیم، در ایران با همکاری و تعامل مردم و مسئولان روز به روز شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، لزوم توجه بیش‌تر به موضوع اقتصاد و حضور در انتخابات لازم و ضروری است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: در این راستا مجلس نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و امید می‌رود سال جاری بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری به نحو شایسته‌ای جامع عمل بپوشانیم./س

برچسب ها: اقتصاد ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.