مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون :دفتر رحیمی سخنان وزیر سابق آموزش و پرورش را تکذیب کرد ، جلسه علنی نوبت عصر مجلس آغاز شد ، 50 برنامه "مصطفي کواکبيان" رونمايي شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تائيد صلاحيت 1520 نفر در تهران براي انتخابات شوراها/ 16 تا 22 خرداد‌ فرصت تبليغات كانديداها

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/29/1125611_511.jpg

رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراي شهر استان تهران گفت: در شهر تهران از مجموع 1960 نفر کانديداي داوطلب انتخابات شوراي شهر تهران 1520 نفر تاييد صلاحيت قطعي شدند که اين تعداد در تجديدنظرها در حال افزايش است.

ماجراي اخراج دو دیپلمات ایرانی از بوسنی و هرزگوین
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران توضيحااتي را در خصوص ادعاي اخراج دو دیپلمات ایرانی از کشور بوسنی و هرزگوین ارائه کرد.

آل خلیفه با ادامه این روند منفورتر از قبل خواهد شد
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با محکوم کردن هتک حرمت به بیت رهبر شیعیان بحرین و باتقبیح سکوت مجامع بین المللی گفتند:چرا سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این گونه اقدامات آل خلیفه سکوت کرده و خفقان گرفته اند.

50 برنامه "مصطفي کواکبيان" رونمايي شد

رئوس برنامه‌های دولت اخلاق "مصطفی کواکبیان" با حضور اعضای دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری رونمایی شد.

افزایش فشارها علیه ایران در راستای فتنه‌گري‌هاي سال 88 صورت گرفته است
 کانديداي احتمالی یازدهمین انتخابات رياست جمهوري يکي از دلايل تحريم‌ها و فشارهايي که امروزه ملت ايران متحمل شده را در راستای فتنه‌گري‌هاي سال 88 دانست و اظهار داشت: در واقع همان فتنه‌گران سال 88 عاملين و مشوقين اين تحريم‌ها و تهديدها عليه جمهوري اسلامي ايران هستند.

اولین گام در تبلیغات انتخاباتی نلغزیدن از آرمان‌ها است/تبلیغات انتخاباتی باید به گفتماني نمونه و شایسته تبدیل شود
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: بنده به همه شما که با نگاه تکلیف مدارانه وارد عرصه شده‌اید، می‌گویم مبادا در مسیری گام بردارید که آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشید، از این رو تبلیغات انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که به یک گفتمان نمونه و شایسته تبدیل شود و در حد خودمان الگویی برای دوره‌های بعد شود.

دفتر رحیمی سخنان وزیر سابق آموزش و پرورش را تکذیب کرد
 به دنبال انتشار برخي مطالب خلاف واقع از سوي وزير سابق آموزش و پرورش، دفتر معاون اول رئيس‌جمهور ضمن تکذيب اين مطالب، توضيحاتي را در اين خصوص ارائه کرد.

دو تبعه آذربایجانی بازداشت شده در ایران آزاد شدند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو از آزادی دو تبعه آذربایجانی بازداشت شده در ایران خبر داد.

اعلام موجودیت جمعیت حامیان پایتخت برای انتخابات شوراها
 همزمان با نزدیک‌تر شدن به روزهای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا جمعیت حامیان پایتخت به منظور ارائه لیست در این انتخابات اعلام موجودیت کرد.

جلسه علنی نوبت عصر مجلس آغاز شد
 جلسه علنی نوبت عصر امروز(يكشنبه) مجلس دقايقي پيش آغاز شد.

دومین نشست دبیران استانی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برگزار مي‌شود
دومین نشست هم اندیشی دبیران استانی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت سه شنبه هفته جاري با حضور دبیران استانی اين تشكل برگزار مي‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار