عضو شورای هماهنگی اصلاحات گفت: شورای هماهنگی اصلاحات در تلاش است تا اصلاح‌طلبان لیست مشترکی را برای انتخابات شوراها ارائه کنند و برای انجام این کار از تمامی گروه‌هایی که گرایش اصلاح‌طلبی دارند دعوت شده تا اسامی مد نظر خود را ارائه کنند و به احتمال زیاد لیست ما برای انتخابات شوراها ائتلافی خواهد بود.

"محسن رهامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شورای هماهنگی اصلاحات در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، لیست 31 نفر ارائه می‌کند، اظهار داشت: شورای هماهنگی اصلاحات لیست خود را براساس تخصص‌های مورد نیاز شهر تهران در تمامی حوزه‌ها از جمله مدیریت شهری، محیط زیست، حل بحران ترافیک و ... تدوین می‌کند.

عضو شورای هماهنگی اصلاحات ادامه داد: سعی کرده‌ایم تا در این لیست جوانان، بانوان و افراد با تجربه و کارشناس حضور داشته باشند و لزوما لیست ما افراد وابسته به احزاب اصلاح‌طلب نیست و سعی شده تا از افراد متخصصی که گرایش اصلاح‌طلبی دارند، استفاده شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر بیشتر تشکلی اجتماعی، مردمی و تخصصی است تا یک نهاد سیاسی و اغلب در جهت حل مسائل یومیه مردم حرکت می‌کند، تصریح کرد: گروهی تخصصی در شورای هماهنگی به کاندیداهای انتخابات شوراها براساس تخصص، تجربه، توان انجام کار و ... امتیاز دهی می‌دهد تا در نهایت بتوانیم لیستی پاسخگوی نیازهای مردم تهران را تدوین کنیم.

رهامی در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات شوراها با سایر اصلاح‌طلبان ائتلاف می‌کنید یا خیر؟ گفت: شورای هماهنگی اصلاحات در تلاش است تا  اصلاح‌طلبان لیست مشترکی را برای انتخابات شوراها ارائه کنند و برای انجام این کار از تمامی گروه‌هایی که گرایش اصلاح‌طلبی دارند دعوت شده تا اسامی مد نظر خود را ارائه کنند و به احتمال زیاد لیست ما برای انتخابات شوراها ائتلافی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار