مدافع تيم فوتبال نفت تهران گفت: هنوز طلبم را از استقلال دریافت نکرده ام و در حال حاضر فتح اله زاده پیغام داده تا با يکديگر مذاکره کنیم.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فصلی که گذشت فصل خوبی برای نفت تهران بود، همچنين پنجمي ليگ برتر مقام خوبی است و به نظر من علت این موفقیت این بود که کادر فنی و مدیریت قوی در رأس تیم مشغول به فعاليت بودند.

مدافع تيم فوتبال نفت تهران تصريح کرد: امسال پس از این که سال ناموفقی را در شاهین داشتم سال خوبی برای من بود، من دوستی و رفاقتی را که بین بازیکنان و کادر فنی و بازیکنان با یکدیگر بود را در جایی ندیده بودم.

وی در خصوص مطرح شدن نام ابراهیم زاده برای سرمربگیری نفت تهران گفت: منصور ابراهیم زاده هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی مربی بزرگی است، امیدوارم که اگر به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود بتواند موفقیت کسب کند و من فکر می کنم او می تواند در تیم های بزرگ هم موفق باشد.

شکوري در خصوص طلب خود از استقلال گفت: چند روز پیش فتح اله زاده به من پیغام داده که با او مذاکره داشته باشم من هنوز پولی از استقلال نگرفته ام و باید با مدیر عامل استقلال مذاکره کنم تا به توافق برسیم./مح
برچسب ها: شکوری ، فتح اله زاده ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار