رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: موافقت اصولی برای احداث بیمارستان 64 تختخوابی صادر شد و پیگیری‌ها برای دریافت مجور راه‌اندازی رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی ادامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:موافقت اصولی برای احداث بیمارستان 64 تختخوابی صادر شده است و پیگیری‌ها برای دریافت مجوز راه‌اندازی رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی در واحد ساری ادامه دارد.

نیاز آذری خطاب به دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری و مامایی گفت: کار شما بسیار حساس و حیاتی است باید تلاش کنید تا مهارت و آموزش‌های لازم را به خوبی کسب کرده چراکه کار شما با جان افراد سر و کار دارد و اشتباه شما در کارمقدستان قابل جبران نیست.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش‌مان را بکار گرفته‌ایم تا امکانات و تجهیزات لازم را برای رشته‌های پزشکی، پرستاری و مامایی مهیا کنیم و انتظار داریم شما هم نسبت به این مسئله حساس باشید و در صورتی که در جایی که ضرورت دارد امکانات جدیدی تهیه شود حتما به ما اعلام کنید تا اقدام کنیم.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی ساری نیز در آیین تقدیر از اساتید و دانشجویان ممتاز مامایی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سخنانی تعداد دانشجویان رشته‌های پزشکی،پرستاری و مامایی این واحد دانشگاهی را هزار و 100 نفر اعلام کرد.

محمودی گفت: از سال 1372 تاکنون 700 نفر در رشته مامایی و 977 نفر در رشته پرستاری از دانشگاه آزاد اسلامی ساری فارغ‌التحصیل شدند.

وی تاکید کرد:دانشکده علوم پزشکی این واحد دانشگاهی با 7 هزار و 200 متر مربع فضای اختصاصی،کلاس‌های استاندارد،کتابخانه مستقل، سایت کامپیوتری مجهز،سالن تشریح و مولاژ، آزمایشگاه‌های تخصصی پزشکی ظرفیت لازم را برای گسترش رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی دارد و در این زمینه پیگیری لازم در حال انجام است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.