قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: طرح شکوفایی عشق طرحی آموزشی – ترویجی است که به منظور آموزش و توانمند سازی زوج های جوان در مورد زندگی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام اسرودی در همایش شکوفایی عشق افزود: در این همایش 20 هزار زوج جوان برای دوره های آموزش شکوفایی عشق حضور یافتند.

وی تصریح کرد: ترویج الگو و اخلاق زندگی خانوادگی بر اساس آموزه های اسلام و فرهنگ ایرانی از سرفصل های این دوره آموزشی به شمار می رود.

اسرودی افزود: این طرح با هدف یکپارچه سازی و هدفمند ساختن ارائه تسهیلات و خدمات شهرداری تهران به زوج های جوان طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به این که این دوره آموزشی در کنار طرح هایی نظیر گوهر رحمت، خانواده کارآمد و پایدار و غنچه های شهر زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از طرق مهم ترین برنامه های شهرداری تهران در حوزه تحکیم بنیان خانواده را تشکیل می دهد.

وی با بیان این که اجرای این طرح از سال 90 با رای کمیسیون اجتماعی شهرداری تهران توسط تیم کارشناسی و مطالعاتی اداره کل امور بانوان در پیرامون علل طلاق زوج های جوان کار خود را آغاز کرد خاطر نشان کرد: تشکیل بانک اطلاعات زوج های جوان به منظور ارائه خدمات آموزش های مستمر از مهم ترین اهداف اجرای طرح شکوفایی عشق به شمار می رود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار