مدیر کل حریم شهرداری تهران از نصب دوربین در حرایم 10 گانه شهر تهران خبر داد.

سید صباح الدین متقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای صیانت از حریم امسال طرحی را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم 2 رویکرد را دنبال کنیم.

وی با اشاره به کنترل هوشمند حریم اظهار داشت: پایلوت این طرح در منطقه 20 اجرا شد همچنین با توجه به شرایط موجود کلیه نقاط پرخطر حریم از جمله حریم منطقه 20 و 19 و يك را شناسایی کردیم تا با نصب دوربین های مداربسته با برد 5 کیلومتر به بالا تمام اتفاقاتی که در عرصه حریم اتفاق می افتد را رصد کنیم.

وی افزود: در این طرح می توانیم اطلاعات را به همراه دادن هشدار از طریق سیستم سایر همکاران را آگاه کنیم تا نسبت به محو اثر اقدام کنند.

متقی ادامه داد: بررسی های اولیه گویای این است که حدود یک دهم هزینه های فعلی را در بر می گیرد و کاهش چشمگیری در هزینه ها خواهیم داشت.

مدیر کل حریم شهر تهران تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال دوربین ها خریداری و در نقاط شناسایی شده نصب خواهد شد و در صورتی که در این طرح با چالش مواجه شویم طرح دوم را اجرا می کنیم.

متقی با اشاره به طرح دوم خاطر نشان کرد: در طرح دو حرایم 10 گانه را به صورت صفر تا صدی به شرکت شهربان و حریم بان واگذار کنیم و سال بعد با همین شرایط تحویل بگیریم./ز

 

 

برچسب ها: شهرداری ، دوربین ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار