استاندار اردبیل گفت: ‌گسترش و تأمین زیرساخت‌ها سبب کاهش میزان مهاجرت به شهرها می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در نشست با مدیران و مسئولان شرکت مخابرات همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها در استانداری اردبیل اظهار داشت: آنچه که امروز در جهان و به عنوان یک پدیده جدید رخ نموده است، تبادل ارتباطات در کمترین زمان با بیشترین تأثیرگذاری است که در این رقابت نفس‌گیر کشوری می‌تواند در صحنه حضور پیدا کند که بیش از سایر جوامع خود را مجهز به این علوم و فنون کند.

وی افزود: امروزه ارتباطات نقش مهم، سازنده و مؤثری در گسترش روابط و رشد و تحول همه‌‌جانبه در جوامع بشری دارد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مناسب به روستاها و نقاط محروم، شرکت مخابرات استان می‌تواند در زمینه تحقق حماسه اقتصادی نقش مهمی را ایفا کند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: این رشد، گسترش و تأمین زیرساخت‌ها سبب کاهش میزان مهاجرت به شهرها می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت مخابرات باید در کنار توسعه زیرساختی و نرم‌افزاری، در زمینه فرهنگ‌سازی و نحوه استفاده از وسایل ارتباطی نیز فعالیت‌های خود را گسترش دهد.‌

استاندار اردبیل بیان کرد: واگذاری 26 هزار پورت خط اینترنت پرسرعت در سال 90 نشان از تلاش شرکت مخابرات در ارائه خدمات مناسب به مشترکان است.

نیکزاد یادآور شد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کنار افزایش خدمات در تلاش هستیم با همکاری و همت تلاشگران شرکت مخابرات این تعداد اینترنت پرسرعت را در سال‌جاری به 42 هزار خط اینترنت برسانیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: راه‌اندازی4 هزار و 600کیلومتر فیبر نوری در سال گذشته کار بسیار بزرگی بود که توسط شرکت مخابرات استان انجام شد.

نیکزاد گفت: باید دقت شود تا این فعالیت‌‌ها با سرعت بیشتر انجام شدهو توسعه یابد چرا که عنصر دقت و سرعت در ارتباطات نقش ویژه‌ای دارد.

وی افزود: ما با افزایش امکانات و بهره‌گیری از تکنولوژی جدید و تجهیزات موجود می‌توانیم به مردم قدرشناس استان ارائه خدمات کنیمب/.

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، میزان ، مهاجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.