استاندار کهگیلویه وبویراحمد امنیت را به عنوان یک امر زیربنایی و اصلی ترین زیرساخت در تحقق اهداف و آرمان ها خواهند و گفت: امروزه ملت بزرگ ایران در سایه ایجاد امنیت به همه پیشرفت های لازم در حوزه های مختلف دست یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، دکترسید ˈحسین صابریˈ روزشنبه درآیین تودیع و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد افزود: آموزش ، بهداشت وامنیت به عنوان سه مولفه و نیاز اساسی در هر جامعه ای محسوب می شود.
وی بیان کرد: این در حالی است که اساسی ترین ، مهمترین و با ارج ترین زیرساخت در توسعه هر کشور و منطقه ای نیز ˈامنیتˈ است.
صابری همراهی و مشارکت مردم در ایجاد امنیت را ضروری خواند و گفت: امنیت اجتماعی پروسه ای است که از همراهی دولت ،ملت و نیروی های امنیتی و انتظامی حاصل می شود.
وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی جزو امن ترین کشورهای جهان است، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اقتدار کامل مقابل همه معاندان نظام ایستاده است.
صابری با قدردانی از خدمات سرهنگ سید کرم الله حسینی رییس سابق راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد در ساماندهی و بهببود وضعیت ترافیکی گفت: با تلاش ، خلاقیت و هنر پرسنل خدوم در این مجموعه تحولات چمشگیری در حوزه پلیس راهور استان به وجود آمده است.
وی ابراز داشت: ایجاد زیرساخت های مختلف ، حذف برخی دوربرگردان ها و یا راه اندازی دوربرگردان های ضروری ، نصب علائم راهنمایی و رانندگی ، حضور و ارتباط مستمر با مردم و برگزاری منظم شورای ترافیک از جمله اقدامات مثبت رییس سابق پلیس راهور کهگیلویه وبویراحمد بوده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، سرهنگ ˈعبدالحسن ملکیˈ درحکمی از سوی ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ فرمانده نیروی انتظامی به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد منصوب و از خدمات سرهنک سید ˈکرم الله حسینیˈ رییس سابق این مجموعه تجیلیل شد.
گفتنی است، سید کرم الله حسینی نیز در حکمی از فرمانده نیروی انتظامی به عنوان رییس پلیس راهور استان قم منصوب شد./س
برچسب ها: ایران ، امنیت ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.